نمایه نویسندگان

ا

  • امینی، مهرداد بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 23-44]

ت

  • ترک زاده، جعفر بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 23-44]

ج

  • جعفری هرندی، رضا تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 121-146]

ح

  • حسینی خواه، علی ارزیابی تختۀ هوشمند به‌عنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اِورت راجرز [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-82]

د

  • داودی، آذر تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 5-28]

ر

  • رضوی، عبدالحمید میزان انطباق برنامۀ ‌درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 65-78]

ز

  • زین آبادی، حسن رضا تأملی بر مهارت‌های روش‌شناسی پژوهش در دانشجویان کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم انسانی: یافته‌های یک مطالعه آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 29-52]

س

  • سالاروندیان، سیما ارزیابی تختۀ هوشمند به‌عنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اِورت راجرز [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-82]
  • سبحانی نژاد، مهدی تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 121-146]
  • سعیدی رضوانی، محمود مقایسۀ اثربخشی مدل‌های طراحی آموزشی سازنده‌گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط‌های یادگیری مسئله‌محور در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 83-100]
  • سیفی، محمد ارزیابی برنامۀ درسی دورۀ متوسطه (شاخۀ کار‌ و‌ دانش) با نظر به موضوع کارآفرینی از دیدگاه متخصصان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 147-163]

ع

  • عبدلی، مصطفی چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 5-22]

ف

  • فقیهی، علیرضا ارزیابی برنامۀ درسی دورۀ متوسطه (شاخۀ کار‌ و‌ دانش) با نظر به موضوع کارآفرینی از دیدگاه متخصصان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 147-163]
  • فیروزی، زهرا مقایسۀ اثربخشی مدل‌های طراحی آموزشی سازنده‌گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط‌های یادگیری مسئله‌محور در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 83-100]

ق

  • قلوزی، مهنوش تأملی بر مهارت‌های روش‌شناسی پژوهش در دانشجویان کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم انسانی: یافته‌های یک مطالعه آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 29-52]

ک

  • کارشکی، حسین مقایسۀ اثربخشی مدل‌های طراحی آموزشی سازنده‌گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط‌های یادگیری مسئله‌محور در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 83-100]
  • کرمی، مرتضی مقایسۀ اثربخشی مدل‌های طراحی آموزشی سازنده‌گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط‌های یادگیری مسئله‌محور در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 83-100]
  • کشتی آرای، نرگس تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 5-28]
  • کیان، مریم تحلیل برنامه درسی مغفول سواد تغذیه ای در دوره تحصیلی متوسطه [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 101-120]

گ

  • گرامی پور، مسعود ارزیابی تختۀ هوشمند به‌عنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اِورت راجرز [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-82]
  • گرجی پشتی، خدیجه میزان انطباق برنامۀ ‌درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 65-78]
  • گویا، زهرا بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفه‌ای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیم‌گیری آنان در دورۀ متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 45-64]

م

  • محمدامین زاده، لیلا ارزیابی برنامۀ درسی دورۀ متوسطه (شاخۀ کار‌ و‌ دانش) با نظر به موضوع کارآفرینی از دیدگاه متخصصان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 147-163]
  • محمدی، مهدی بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 23-44]
  • مرتاضی مهربانی، نرگس بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفه‌ای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیم‌گیری آنان در دورۀ متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 45-64]
  • مرزوقی، رحمت اله بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 23-44]
  • مزیدی، محمد بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 23-44]

ن

  • نجفی، حسن تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 121-146]

ی

  • یوسفی، علیرضا تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 5-28]